Product was successfully added to your shopping cart.

Splošni pogoji

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA SPLETNE TRGOVINE LES-STILDECO.SI

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine les-stildeco.si, pravice in poslovni odnos med ponudnikom in kupcem ter določajo pogoje nakupa ter prodaje izdelkov, ki ju izvaja podjetje Stilles d.o.o., Savska cesta 13, 8290 Sevnica (v nadaljevanju ponudnik).

Podatki o podjetju, ki upravlja s spletno trgovino:

Stilles d.o.o., Savska cesta 13, 8290 Sevnica

Matična št.: 5564697

ID za DDV: SI58134948 (podjetje je zavezanec za DDV)

Podjetje je registrirano pri Okrajnem sodišču v Krškem, št. reg. vložka: 10212700.

 

Spletna trgovina les-stildeco.si je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabnikom. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini les-stildeco.si.

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine les-stildeco.si sledijo določilom Zakona o varstvu potrošnikov, Zakona o elektronskih komunikacijah in Zakona o varstvu osebnih podatkov, ki urejajo e-poslovanje in trgovinsko dejavnost.

Z uporabo spletne trgovine les-stildeco.si se strinjate z vsemi spodaj navedenimi pogoji.

POMOČ UPORABNIKOM

Informacije v zvezi s spletnim nakupom, naročili, dostavo in reklamacijami lahko dobite na:

e-naslovu: salon@stilles.si

telefonu: (01) 434 0175 - od ponedeljka do petka med 9h in 20h

 

SPLOŠNO

Vse navedene cene v spletni trgovini les-stildeco.si so v evrih in vključujejo davek na dodano vrednost. Ponudba izdelkov, ki je objavljena v spletni trgovini les-stildeco.si velja do odprodaje zalog.

Spletna trgovina les-stildeco.si ima pravico spremeniti pogoje uporabe s posodobitvijo te objave. Tovrstne spremembe pogojev so za uporabnika zavezujoče.

Spletna trgovina les-stildeco.si posluje in sklepa pogodbe v slovenskem jeziku.

POSTOPEK NAKUPA

Kupec izbere želeni izdelek in klikne na gumb »V košarico«. Ko je izdelek dodan v košarico, je v njej tudi viden. Če izbrani izdelek kupcu ne ustreza, ga iz košarice lahko odstrani s klikom na križec.

Če želi kupec z nakupom nadaljevati, klikne na »Nadaljujte z nakupom« ali »Nadaljuj na zaključek nakupa«, če želi zaključiti nakup.

V kolikor ima kupec kodo kupona za popust, jo je potrebno vnesti za uveljavitev določenega odstotka popusta. Nato klikne na gumb »Uporabi kupon«, ki se nahaja v oddelku Košarice.

Ko kupec izbere vse želene izdelke, v obrazec vnese zahtevane podatke. Obvezni podatki so označeni z zvezdico. Na koncu se mora strinjati, da sprejema splošne pogoje poslovanja, kar označi s klikom na kvadratek.

Ko kupec potrdi naročilo s klikom na gumb »Oddaj naročilo«, sprememba naročila prek spletne strani ni več mogoča.

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto.

Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri zalogo naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko oziroma mu napiše elektronsko sporočilo.

Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave in mu pošlje .pdf računa/predračuna. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in jo kupcu na zahtevo lahko posreduje. Zahtevo je potrebno poslati na e-naslov: salon@stilles.si ali s klicem na telefonsko številko 01/ 4340 175.



NAČINI PLAČILA

Kupec lahko izbira med naslednjimi načini plačila:

  1. nakazilo na račun upravitelja in ponudnika spletne trgovine les-stildeco.si, Stilles d.o.o. (plačilo po predračunu; blago je odposlano na naslov za dostavo po prejemu sredstev na naš poslovni račun odprti pri SI56 0237 9001 8066 565 (Nova Ljubljanska banka d.d.)); za udobno izvedbo nakazila, so artikli v spletni trgovini rezervirani 5 delovnih dni;

  2. plačilo po povzetju (V primeru, da je za dostavo naveden drug naslov od naslova kupca, plačilo po povzetju ni možno).

Račun prejme kupec ob prejemu blaga. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika.

Obvestilo FURS o obveznosti izdaje in prevzema računa

CENE

Vse navedene cene v spletni trgovini les-stildeco.si so v evrih in vključujejo davek na dodano vrednost. Vsekakor si ves čas prizadevamo zagotoviti ažurne in točne podatke, vendar se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa in hkrati ponudil rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o potrjenem naročilu). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Ponudnik ima pravico do zaračunavanja stroškov dostave.

PROMOCIJSKE AKCIJE IN KODE

Naročnikom e-novic in zvestim kupcem ter v okviru prodajnih akcij občasno pošljemo promocijsko kodo, ki zagotavlja določene popuste. Kode so časovno omejene. Ponudnik bo roke veljavnosti akcije navedel ob akcijski ponudbi. V »Košarici« se v okence vnese promocijska koda in obračuna popust nakupa. Promocijske kode niso združljive. Ob vsakem nakupu lahko kupec izkoristi le po eno promocijsko kodo.

DOSTAVA

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Naročene izdelka dostavljamo na vse naslove znotraj ozemlja Slovenije.

Izdelki na zalogi bodo dostavljeni v roku 2-5 delovnih dni od dneva naročila oz. prejema plačila na naš račun (v primeru plačila po predračunu). Če naročenih artiklov ni na zalogi, bo ponudnik kupca o predvidenem datumu dobave oziroma dostave obvestil naknadno po elektronski pošti ali telefonu.

STROŠKI DOSTAVE

Stroški dostave in pakiranja znašajo 3,50 € (z DDV) in so enotni ne glede na vrednost in velikost paketa.

Pošta Slovenije in banke uporabnikov za vsako plačilo obračunajo provizijo, skladno s svojim cenikom. Ti stroški niso upoštevani v cenah izdelkov spletne trgovine les-stildeco.si in niso vezani na podjetje Stilles d.o.o..

Pri plačilu po povzetju, provizija Pošte Slovenije trenutno znaša 1,05€. Pošta Slovenije d.o.o. v primeru plačila po povzetju kupcu zaračuna strošek nakazila v skladu s svojim cenikom. Ta strošek ni vezan na podjetje Stilles d.o.o..

Stroške dostave nakupov z vrednostjo 50,00€ in več, krije ponudnik.

Možen je tudi osebni prevzem na naslovu ponudnika. Ponudnik v tem primeru kontaktira naročnika in se dogovori za podrobnosti. Dodatnih stroškov ob lastnem prevzemu ni.

PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA

Potrošnik ima pravico do odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema blaga. V tem času mora podjetju na kontaktni e-naslov (salon@stilles.si) ali telefonsko številko 01/ 4340 175 nedvoumno sporočiti, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Obrazec za odstop od pogodbe je na voljo tukaj. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je treba vrniti ponudniku najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa) na naslov:

Razstavni salon Stilles

BTC - hala 10

Šmartinska cesta 152

1000 Ljubljana

 

Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo! Možna je tudi osebna dostava na naslov salona Stilles v Ljubljani.

Vrnjeno blago mora biti nepoškodovano, v nespremenjeni količini in v pripadajoči – nepoškodovani embalaži. Poleg vrnjenega izdelka naj kupec priloži kopijo računa (ali potrdilo o plačilu naročila) in številko njegovega transakcijskega računa. Vračilo vplačanega zneska bo izvedeno takoj, ko bo to mogoče oziroma najkasneje 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračila plačil vršimo na TRR kupca, na TRR se vrne le vplačani znesek. V primeru, da vrnjeno blago ni v enakem stanju, kot pri prevzemu, ima prodajalec pravico, da zmanjša vrednost vrnjene kupnine v sorazmerju z zmanjšano vrednostjo vrnjenega izdelka o čem mora kupca ustrezno obvestiti.

 

Možnost vračila ne velja za tehnično blago, v katerega je kupec nepooblaščeno posegal (odprl varnostni pečat).

 

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

 

PREKLIC NAROČILA

Ponudnik se trudi naročila obdelati hitro in s tem zagotoviti čim hitrejšo dostavo naročenih artiklov. Če želi uporabnik preklicati svoje naročilo, mora to storiti v najkrajšem možnem času in to sporočiti telefonsko številko (01 434 0175) ali po elektronski pošti (salon@stilles.si).

V primeru, da je bilo naročilo že oddano dostavni službi, preklic naročila ni več možen.

 

REKLAMACIJE IN POŠKODBE

Kupec je dolžan pri prevzemu izdelka pozorno pregledati embalažo in njeno vsebino. V primeru poškodbe izdelka je kupec dolžan na poškodbo takoj opozoriti dostavljavca. Kupec je dolžan skupaj s poštnim delavcem sestaviti uradni zapisnik, posebej pozorno pa izpolniti rubriko o stanju embalaže in izdelka. Kupec bo odstopil poškodovan izdelek, ki bo skupaj z uradnim zapisnikom na stroške Stilles d.o.o. poslan na naslov pošiljatelja. Po prejemu poškodovanega izdelka bomo v najkrajšem roku poslali kupcu nov izdelek ali mu ponudili ugodno rešitev v kolikor izdelka ni več na zalogi.

V primeru, da kupec opazi poškodbo po dostavi izdelka, vendar v največ 30 dneh po dostavi, poškodbo prijavi na salon@stilles.si. Pogoj za prijavo poškodbe izdelka v roku 30 dni po dostavi je shranjena embalaža, na podlagi katere se ugotavlja, kje oz. kako je poškodba nastala. Zaželeno je tudi, da je poškodba zabeležena s fotoaparatom in fotografije poslane na naslov salon@stilles.si. Vse kasnejše reklamacije poškodb izdelka prevozniki upoštevajo le izjemoma in jih v njihovem imenu tudi naše podjetje ne more rešiti.

Pri vračilu artiklov, kjer sta bila koriščena bonus ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se ob vračilu ne vrnejo (vrne se le vplačan znesek).

GARANCIJA

Garancija velja za artikle, pri katerih je to navedeno na garancijskem listu ali računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskem listu ali na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi v opisu artikla.

 

STVARNA NAPAKA

Napaka je stvarna:

- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;

- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;

- če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

- če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

 

Ponudnik nosi odgovornost za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo v dveh letih od prevzema blaga.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. Ponudnik ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil ponudnika o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

- odpravi napako na blagu ali

- vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali

- blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali

- vrne plačani znesek.

 

Ponudnik bo pisno odgovoril potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

OBVEŠČANJE IN E-NOVICE

Uporabnik oziroma kupec se ob prijavi na e-novice strinja z obveščanjem o novostih na spletni strani, novostih v ponudbi in promocijskih akcijah. Ponudnik se obvezuje, da elektronskih naslovov uporabnikov ne bo posredoval tretjim osebam ali jih na kakršenkoli način zlorabil. Uporabnik se lahko kadarkoli odjavi iz sistema prejemanja novic.

VARNOST

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.

Kupec jamči za točnost in resničnost vseh posredovanih podatkov ter lastniku spletne trgovine les-stildeco.si odgovarja za škodo, nastalo zaradi netočnih oziroma neresničnih podatkov.

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Ponudnik se v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Upravitelj spletne trgovine les-stildeco.si podatkov o uporabnikih v nobenem primeru ne bo predal nepooblaščenim osebam. Dostavni službi se zaupa le naslov za dostavo. Za točnost podatkov, ki jih vnese uporabnik, ne odgovarjamo.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za ustrezno in ažurirano protivirusno programsko zaščito svojega računalnika.

KOMUNIKACIJA

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo jasno in nedvoumno označena kot takšna, iz njih bo jasno razvidno, kdo je pošiljatelj. Enako velja za različne promocijske akcije, za katere bodo tudi jasno določeni pogoji udeležbe. Vsakemu uporabniku bo jasno viden način odjave od prejemanja oglasnih sporočil, ponudnik pa bo tudi izrecno spoštoval željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil.

ODVEZA ODGOVORNOSTI

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi za ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Vendar se lahko zgodi, da se lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti artikla.

Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Prav tako po najboljših močeh izpolnjuje svojo dolžnost za vzpostavitev učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. Ponudnik določi osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko (01/ 4340 175) ali po elektronski pošti (salon@stilles.si). Postopek zagotavlja zaupnost obravnave pritožbe. Ponudnik v primeru pritožb deluje v smeri sporazumnega razreševanja sporov.

 

V skladu z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (IRPS) kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS).

 

Ponudnik v splošnih pogojih poslovanja objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Dostopna je tukaj. Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.



Želimo vam veselo nakupovanje v naši spletni trgovini!

Ekipa Stillesa

Sevnica, junij 2021