Product was successfully added to your shopping cart.

Splošni pogoji

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA SPLETNE TRGOVINE LES-STILDECO.SI

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine les-stildeco.si, pravice in  poslovni odnos med ponudnikom in kupcem ter določajo pogoje nakupa ter prodaje izdelkov, ki ju izvaja podjetje  Stilles d.o.o., Savska cesta 13, 8290 Sevnica (v nadaljevanju ponudnik).

Spletna trgovina les-stildeco.si je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabnikom. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini les-stildeco.si.

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine les-stildeco.si sledijo določilom Zakona o varstvu potrošnikov, Zakona o elektronskih komunikacijah in Zakona o varstvu osebnih podatkov, ki urejajo e-poslovanje in trgovinsko dejavnost.

 

Z uporabo spletne trgovine les-stildeco.si se strinjate z vsemi spodaj navedenimi pogoji.

 

POMOČ UPORABNIKOM

Informacije v zvezi s spletnim nakupom, naročili, dostavo in reklamacijami lahko dobite na:

e-naslov: salon@stilles.si

telefon: (01) 434 0175 od ponedeljka do petka med 9h in 20h

 

SPLOŠNO

Vse navedene cene v spletni trgovini les-stildeco.si  so v evrih in vključujejo davek na dodano vrednost. Ponudba izdelkov, ki je objavljena v spletni trgovini les-stildeco.si velja do odprodaje zalog oziroma je možno  izdelke, ki jih ni na zalogi, naročiti z daljšim rokom za dostavo od splošnega.

Spletna trgovina les-stildeco.si ima pravico spremeniti pogoje uporabe s posodobitvijo te objave. Tovrstne spremembe pogojev so za uporabnika zavezujoče.

Spletna trgovina les-stildeco.si posluje in sklepa pogodbe v slovenskem jeziku.

 

DOSTOPNOST INFORMACIJ

(povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),

b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),

d) dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

e) pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),

f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,

g) način plačila in dostave,

h) časovno veljavnost ponudbe,

i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,

j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

POSTOPEK NAKUPA

Kupec izbere želeni izdelek in klikne na gumb »V košarico«. Ko je izdelek dodan v košarico, je v njej tudi viden. Če izbrani izdelek kupcu ne ustreza, ga iz košarice lahko odstrani s klikom na križec.

Če želi kupec z nakupom nadaljevati, klikne na »Nadaljujte z nakupom« ali »Nadaljuj na zaključek nakupa«, če želi zaključiti nakup.

V kolikor ima kupec kodo kupona za popust, jo je potrebno vnesti za uveljavitev določenega odstotka popusta. Nato klikne na gumb »Uporabi kupon«, ki se nahaja v oddelku Košarice.

Ko kupec izbere vse želene izdelke, v obrazec vnese zahtevane podatke. Obvezni podatki so označeni z zvezdico. Na koncu se mora strinjati, da sprejema splošne pogoje poslovanja, kar označi s klikom na kvadratek.

Ko kupec potrdi naročilo s klikom na gumb »Oddaj naročilo«, sprememba naročila prek spletne strani ni več mogoča.

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V tej fazi naročila ima kupec možnost preklicati naročilo v roku dveh ur.

Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri zalogo naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko oziroma mu napiše elektronsko sporočilo.

Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave in mu pošlje .pdf računa/predračuna. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

 

NAČINI PLAČILA

Kupec lahko izbira med naslednjimi načini plačila:

  1. nakazilo na račun upravitelja in ponudnika spletne trgovine les-stildeco.si, Stilles d.o.o. (plačilo  po predračunu; blago je odposlano na naslov za dostavo po prejemu sredstev na naš poslovni račun odprti pri SI56 0237 9001 8066 565 (Nova Ljubljanska banka d.d.);

  2. plačilo po povzetju (v primeru, da je za dostavo naveden drug naslov od naslova kupca, plačilo po povzetju ni možno).

Račun prejme kupec ob prejemu blaga. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika.

Obvestilo FURS o obveznosti izdaje in prevzema računa

 

CENE

Vse navedene cene v spletni trgovini les-stildeco.si so v evrih in vključujejo davek na dodano vrednost. Vsekakor si ves čas prizadevamo zagotoviti ažurne in točne podatke, vendar se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa in hkrati ponudil rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o potrjenem naročilu). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Ponudnik ima pravico do zaračunavanja stroškov dostave.

 

STROŠKI DOSTAVE

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Stroški dostave in pakiranja znašajo  3,50 € (z DDV) in so enotni ne glede na vrednost in velikost paketa.

Pošta Slovenije in banke uporabnikov za vsako plačilo obračunajo provizijo, skladno s svojim cenikom. Ti stroški niso upoštevani v cenah izdelkov spletne trgovine les-stildeco.si in niso vezani na podjetje Stilles d.o.o..

Pri plačilu po povzetju provizija Pošte Slovenije znaša 1,05€.

Stroške dostave nakupov z vrednostjo 50,00€ in več, krije ponudnik.

Možen je tudi osebni prevzem na naslovu ponudnika. Ponudnik v tem primeru kontaktira naročnika in se dogovori za podrobnosti.

 

PROMOCIJSKE AKCIJE IN KODE

Naročnikom e-novic in zvestim kupcem ter v okviru prodajnih akcij občasno pošljemo promocijsko kodo, ki zagotavlja določene popuste. Kode so časovno omejene. Ponudnik bo roke veljavnosti akcije navedel ob akcijski ponudbi. V Košarici se v okence vnese promocijska koda in obračuna popust nakupa. Promocijske kode niso združljive. Ob vsakem nakupu lahko kupec izkoristi le po eno promocijsko kodo.

 

PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju pisno sporoči (na kontaktni e-naslov salon@stilles.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Vrnjeno blago mora biti nepoškodovano, v nespremenjeni količini in v pripadajoči – nepoškodovani embalaži. Poleg vrnjenega blaga mora kupec priložiti kopijo računa in številko njegovega transakcijskega računa.

Če kupec ugotovi, da poslano blago ne ustreza naročenemu (napačna količina ali barva), lahko vrne nepoškodovano in neodprto blago v roku 30 dni od oddaje sporočila o odstopu od pogodbe (na naše stroške po vnaprejšnjem dogovoru z nami). Drugačen način vračila na naše stroške ni možen. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo! Možna je tudi osebna dostava na naslov salona Stilles v Ljubljani.

 

POŠKODBE IZDELKA

Kupec je dolžan pri prevzemu izdelka pozorno pregledati embalažo in njeno vsebino. V primeru poškodbe izdelka je kupec dolžan na poškodbo takoj opozoriti dostavljavca. Kupec je dolžan skupaj s poštnim delavcem sestaviti uradni zapisnik, posebej pozorno pa izpolniti rubriko o stanju embalaže in izdelka. Kupec bo odstopil poškodovan izdelek, ki bo skupaj z uradnim zapisnikom na stroške Stilles d.o.o. poslan na naslov pošiljatelja. Po prejemu poškodovanega izdelka bomo v najkrajšem roku poslali kupcu nov izdelek ali mu ponudili ugodno rešitev v kolikor izdelka ni več na zalogi.

 

V primeru, da kupec opazi poškodbo po dostavi izdelka, vendar v največ 30 dneh po dostavi, poškodbo prijavi na salon@stilles.si. Pogoj za prijavo poškodbe izdelka v roku 30 dni po dostavi je shranjena embalaža, na podlagi katere se ugotavlja, kje oz. kako je poškodba nastala. Zaželeno je tudi, da je poškodba zabeležena s fotoaparatom in fotografije poslane na naslov salon@stilles.si. Vse kasnejše reklamacije poškodb izdelka prevozniki upoštevajo le izjemoma in jih v njihovem imenu tudi naše podjetje ne more rešiti.

 

Kupec mora blago vrniti na naslov: 

  • Razstavni salon Stilles
  • BTC - hala 10
  • Šmartinska cesta 152
  • 1000 Ljubljana

 

Pri vračilu artiklov, kjer sta bila koriščena bonus ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se ob vračilu ne vrnejo (vrne se le vplačan znesek).

Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe.

 

PREKLIC NAROČILA

Ponudnik se trudi naročila obdelati hitro in s tem zagotoviti čim hitrejšo dostavo naročenih artiklov. Če želi uporabnik preklicati svoje naročilo, mora to storiti v najkrajšem možnem času in to sporočiti telefonsko številko (01 434 0175) ali po elektronski pošti (salon@stilles.si).

V primeru, da je bilo naročilo že oddano dostavni službi, preklic naročila ni več možen.

 

DOSTAVA

Izdelki na zalogi bodo dostavljeni v roku 2-5  delovnih dni od dneva naročila oz. prejema plačila na naš račun (v primeru plačila po predračunu). Če naročenih artiklov ni na zalogi, bo ponudnik kupca o predvidenem datumu dobave oziroma dostave obvestil naknadno po elektronski pošti ali telefonu.

 

OBVEŠČANJE IN E-NOVICE

Uporabnik oziroma kupec se ob prijavi na e-novice strinja z obveščanjem o novostih na spletni strani, novostih v ponudbi in promocijskih akcijah. Ponudnik se obvezuje, da elektronskih naslovov uporabnikov ne bo posredoval tretjim osebam ali jih na kakršenkoli način zlorabil. Uporabnik se lahko kadarkoli odjavi iz sistema prejemanja novic.

 

VARNOST

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.

Kupec jamči za točnost in resničnost vseh posredovanih podatkov ter lastniku spletne trgovine les-stildeco.si odgovarja za škodo, nastalo zaradi netočnih oziroma neresničnih podatkov.

 

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Ponudnik se v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Upravitelj spletne trgovine les-stildeco.si podatkov o uporabnikih v nobenem primeru ne bo predal nepooblaščenim osebam. Dostavni službi se zaupa le naslov za dostavo. Za točnost podatkov, ki jih vnese uporabnik, ne odgovarjamo.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za ustrezno in ažurirano protivirusno programsko zaščito svojega računalnika.

 

KOMUNIKACIJA

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo jasno in nedvoumno označena kot takšna, iz njih bo jasno razvidno, kdo je pošiljatelj. Enako velja za različne promocijske akcije, za katere bodo tudi jasno določeni pogoji udeležbe. Vsakemu uporabniku bo jasno viden način odjave od prejemanja oglasnih sporočil, ponudnik pa bo tudi izrecno spoštoval željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil.

 

ODVEZA ODGOVORNOSTI

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi za ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Vendar se lahko zgodi, da se lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti artikla.

Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

  

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določi osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova salon@stilles.si.

Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je pritožbo prejel, sporočiti uporabniku oz. kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga ves čas obveščati o poteku postopka. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik si bo po najboljših močeh prizadeval za sporazumno rešitev morebitnih sporov.

 

Želimo vam veselo nakupovanje v naši spletni trgovini!

 

Ekipa Stillesa

Sevnica, januar 2017